Hittade ett tak idag!

Idag invigde jag och Vicki årets första mjukglass. Gott som tusan var det må jag ju säga! ;D
blablablabalablablablabla
Vi hittade ett supermysigt tak för ett tag sen där vi lyckades klättra upp.
Ni som följde min gamla blogg vet ju att tak är superbra ställen att sommarhänga på hihi ;)
Iallafall så ser jag redan fram emot supermysiga sommarkvällar på detta taket. Haha jag insåg just hur fjortis detta låter, men man är bara ung en gång i livet eller hur? Och så länge jag är ung och spänstig så ska jag ta tillvara på det, SÅ DET SÅ!

Tömde ut handväskan.
Detta endel av det som jag alltid har med mig i handväskan!
Smink, dust-it, deo, parfym, läppbalsam, nycklar, compeed och småmynt

Kommentarer
Alex

Haha tokbrud! Hoppas på att få takhänga med fina du ytterligare en sommar ;) Kram

2011-04-20 15:48:05
Millie

Hihi jadu, vågaru verkligen takhänga med mig? Det kan ju gå farligt till om jag inte minns helt fel ;D

2011-04-20 20:09:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0