Underbar & Älskad

Jag håller på att bli förkyld! Big nono!!

MEN visste ni att man blir friskare fortare av att ha sex, eftersom att det utsöndrar må-bra hormoner ;) De ni!

Wellwell allihopa, det är äntligen fredag och jag ser fram emot en lugn och avslappnande helg. Det kan inte bli bättre om jag får spendera den tätt intill Robin.

Hihi han har klagat lite grann över att jag inte har nämnt honom i de senaste blogginläggen. Robin älskar nämligen att läsa om sig själv i min blogg ;)

Kan ni fatta att nästa vecka så har vi varit tillsammans i ett halvår! Jag hoppas att jag får spendera ett halvår till och massa mer med den människan! Han får mig att må så oerhört bra bara genom att finnas till.
Jag förstår inte hur jag skulle klara mig om han skulle försvinna från mitt liv. Hela min värld skulle rasera och jag skulle sluta fungera!

Kommentarer
alex

finns de skiss på tatueringen+

2011-09-14 17:12:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0