17 år i staden där jag växte upp.

Tja allihopa!

Jag är så barnsligt glad över att det är min födelsedag idag så det är inte klokt!

Hade engprov imorse som jag inte pluggat till men antar att det blir ett fint litet MVG på det iaf ;) Hihi jag får faktist skryta idag!

Körde Zumba fitness på idrotten och ojojoj så jäkla kul det var! Det kändes dessutom väldigt sexigt och fritt på nått sätt. Definitivt något som jag kommer att börja med ;)

Zumban fick mig att må ännu mycket bättre och jag skuttade bokstavligt talat igenom skolan. Och samhällslektionen som alltid brukar vara en evighet kändes som att den var slut på en sekund! Snacka om att jag har en bra dag ;D

Måste inflika att jag hade en supermysig kväll med mannen i mina drömmar igårkväll. Prick 00:00 fick jag öppna ett supergulligt litet paket, men mer om det får ni veta senare ;)
Det känns oerhört bra i hela mig när jag tänker på att just jag av alla människor kan säga att just han är min pojkvän ♥ Hihi nu sitter jag och ler för mig själv också.

Bjuder på en "Dagens look"
Otuperat hår and so on, men kolla vad smal jag ser ut att vara ;o




Som avslutning tänkte jag bara visa upp min "bunny-mirror" hihi ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0