Beeeebiiis

Godmorgon tisdag. Jag och Robin somnade på soffan igår. Var inte så himla skönt att vakna upp här kan jag säga, men trött som få var jag igår!

Hade en bra dag igår iaf. Var nöjd med mitt klädval och kom i tid till skolan. Dessutom var det underbart väder ute så mina korta raster spenderades ute i solen med en rökande André. Usch för ciggaretter men det stör mig egentligen inte så mycket så länge jag slipper komma allt för nära någon rökare.

Tog mig hem till lille Sigvard efter skolan och gick ut på en långprommis med den lilla sötnosen. Sen laga mat åt mig o pappa och plugga, plugga, plugga!

Försov mig imorse och Robin är hemma så vi har myspysit hela morgonen! Kan inte bli bättre än såhär ju ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0