Slute leta efter toppen för du står på den

Tja bloggen! Gissa vem som varit uppe med tuppen idag! ;) Låg o mysgosade med Robin imorse och steg sedan upp typ just efter 7 för att hinna se lite av BB-reprisen medans min älskling var tvungen att dra iväg till jobbet.

Har hunnit fixa mig nu osv och känner mig aningen uttråkad men ändå pigg. Fast just nu känner jag inte för att plugga så jag tänkte lägga mig o se en serie som Robin har börjat på "Game of thrones" heter den. Nog tror jag att den kan vara rätt bra eftersom att jag gillar medeltida, historiska filmer och serier. Men vi får la se helt enkelt!

Bloggar mer senare! Ha det gott under tiden ;D

Pyttelite av jag idag ;)

Fick hjärtan av Robin när han kom hem från jobbet igår. Så himla gulligt! ♥

Det lösa hjärtat framför asken visade sig dock innehålla marsipan, vilket jag ogillar mer än mycket så jag ska göra en liten undersökning på innehållsförteckningen på asken så att jag inte råkas få i mig sånt igen ;P


Äntligen får ni se vad jag fick av min underbara pojkvän i födelsedagspresent!
Örhängena som matchar halsbandet han gav mig i julklapp, så himla fina! ♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0