Hugs and kisses

Haha vilken rolig särskrivning det blev i förra inlägget. Man kan ju tro att jag är en liten säris x)

Tänkte ju skriva ett inlägg innan jag drog ut men hann inte om jag skulle hinna med bussen. Bilden nedan skulle iaf till det inlägget :)



Oh vad skönt det var att umgås med en ganska så smått, kanske inte men ändå normal människa idag!
Det har ju som varit en hel del brist på det.

Nåja, nu sitter jag här och filosoferar för mig själv. Köpte förresten nya ploppar till mina öron som jag fick kämpa lite för att sticka igenom då i stort sett alla plopp-hål hade växt igen. Men det funkade ju!
Fick också med mig två par Cheap Monday jeans på 70%, men dom får ni se i nästa inlägg :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0