Jadu Millie, du är lycklig du som inte är så klok.

Gissa vad jag har ägnat denna härliga regniga dag åt? Vavavava!?!?!

Okej jag berättar väl då eftersom att ni ju ber så snällt.

Jag steg upp klockan 8, plockade ihop tvättpåsarna, drog på mig mina nya härliga stövlar och gick ut till tvättstugan. Laddade maskinerna och räknade ut hur många maskiner jag skulle behöva tvätta och insåg att mina nu 3½timmar i tvättstugan skulle räcka gott och väl.
Så gick jag upp och hittade ännu en påse med tvätt (påse=IKEAkasse) plus kläder som legat utspritt lite här o var. Så gick ner med det och dubbelbokade tvättrummet som jag hade.

Fick till och med boka tvättrummet bredvid där mot slutet för att hinna torktumla allting. Så jag har alltså hållit på med tvätten från 8 till 16!
Och när jag var klar med det och hade burit upp allt så visste jag inte vad jag skulle hitta på, så jag började automatiskt städa hela jävla lägenheten.

Så nu är alla kläder rena och lägenheten är ren, om inte katterna har burit ut all sand ur kattlådan och spridit ut det över golvena. Började till och med inventera min garderob. Drog ut allting och torkade rent hela garderoben. Sen var min plan att vika in alla nytvättade kläder och, ja allt! Men det hanns inte med för då kom Robin hem och skulle iväg till sin farsa.
Och eftersom att det är matbrist hemma i lägenheten då mina morötter har ruttnat bort bestämde jag mig för att åka med och hoppa av hos mamma o pappa. Fanns ingen färdig mat här så jag tog det jag kunde hitta. Blev rätt nöjd. Bild på det får ni sen. Glömde ta med usb-sladden igen, trots att jag tänkte på den hela tiden.



Slänger in en bild som inte har med nånting att göra. Förutom min övningskörning såklart. Kolla så små mina ben ser ut att vara.
Jag måste ju ha stolen jättenära ratten för att allting ska funka, och jag tycker inte att jag är så himla kort!
Menar det finns ju kotare mäniskor hahaha ;D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0