Är det såhär det känns att vara lycklig.

Glömde blogga igår också. Hann inte blogga. Orkade inte blogga. Hade bättre saker för mig.
Var hem till mamma o pappa en sväng, sen tillbaks till lägenheten, duschade och tog det lugnt innan jag gick iväg till Vicki för en promenad. Först o främst gick vi till Coop där jag fixade mig en frukt smoothie, isglass och 70% mint Lindt. Sen vidare mot furuvallen för att spana lite fotboll. Oj så sjukt kul det var. Den där människan Victoria är ju lite efter gentemot andra människor, men det är ju det som gör det så kul att umgås med henne ;D

Drog sen iväg och handlade lite mat med Robin, sen hade vi en superhärlig men oumbärlig kväll tillsammans.
Jag har ju varit så himla dum o elak senaste veckan och startat bråk om typ minsta lilla skitsak. Tycker så synd om Robin som varit tvungen att stå ut med mig. Sambolivet är tydligen inte alltid mysigt o härligt. Inte om man lever med mig iallfall.

Men igår bestämde jag mig för att inte tänka på något annat än hur bra, härligt, mysigt och underbart vi faktist har det. Och det funkade prima!
Hur kan jag få för mig att börja bråka istället för att kramas och bara ha det mysigt? Gud vad korkat!

Aja idag har jag hur som hellst tagit min sista Gardasilspruta. Satan vad ont det gjorde!! Det gör fortfarande ont!!
Jag HATAR verkligen sprutor!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0