You leave me just out of reach.

Hejsan allihopa! Skrev ett inlägg tidigare idag som jag inte postade och orkar inte posta det nu heller. Det handlade dock bara om att jag var uttråkad och borde skaffa mig en hobby så att jag har något att göra när jag inte har något att göra. :)

Förut så simmade jag ju, och då var allt prima! Förutom att jag tränade så pass intensivt att jag inte hade tid med annat än skolan. Fast då slapp jag ju iof alla dessa tråkiga stunder då man inte gör annat än att vänta på att något ska hända.

Idag när jag satt och gjorde ingenting så fick jag för mig att testa mina gränser. Så drog på mig springskorna och tog en runda längs strandpromenaden. Det gick faktist bättre än vad jag hade förväntat mig! Hade det inte varit för att Sigge är så himla tjock så hade det nog gått ännu bättre. Fick sackta ner ibland för att han skulle orka med. Slängde i honom i älven några gånger också för att friska upp honom.
Men han behöver ju också komma igång med lite träning. Det gör honom bara gott efter all ost som pappa har prackat på honom.

Vågade egentligen inte dra ut och springa då jag får så otroligt ont i höften sen. Och jag kan ju medge att det kommer kännas jobbigt att försöka somna senare ikväll. Men jag vill verkligen kunna dra ut och springa. Det känns så fritt. Alltså vad jag menar är att man kan springa var som hellst. På asfalt, i skogen, ja var jag vill! När jag simmar så kan jag ju inte ändra miljö. Men de gånger som man har riktigt flyt (haha) i vattnet kan man ligga njuta av varje längd och tiden går superfort!

Aja, skitsamma! Bilder på vad jag hade för mig efter springrundan kommer väl upp ikväll eller imorgon. Det beror på vad jag har för mig =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0