Creating my own history.

Varför försvann mitt förra inlägg??
Aja, orkar inte skriva om det, men hoppas att någon hann läsa det iallafall.

Detta är förresten nog första dagen denna vecka som jag spenderar morgonen hemma i lägenheten. Har annars stigit upp runt 8 varje dag för att dra ut och övningsköra med pappa och sen har jag spenderat hela resten av dagarna hemma hos mamma o pappa. Mest för att dom alltid har mat hemma. Jag är en riktig tjockis!

Haha dom visar comhems nya reklam just nu. Har ni sett den? Tror jag dör haha!!

Okej men skitsamma back to buisness! I'm boored!!

Käkade Pockys till frukost. Tyckte det passade fint för mig idag.

Nä usch nu är jag hungrig på riktig mat! Ska nog pallra mig hem till mor o far eller till snurran.
Får se vad som händer. Vill helst bara ligga i soffan resten av dagen och sondmatas för att slippa fixa något.

Saknar Robin! Allt är ju så mycket enklare när man är två..♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0