Makin the best of the time I've got

Long time no see! Har ändå inte hänt mycket under denna vecka. Torsdag efter skolan drog jag o Valle till Barskens studio o spanade lite när Johnny fyllde i sin tattuering. Ojskipojski vad det min hud började skrika efter lite bläck! Men vänta ni bara ;)

Eftersom att Robin var i sthlm på affärsresa så stannade Valeria med mig resten av dagen/kvällen/natten/morgonen. Haha jag behöver aldrig nånsin sova själv ;)
Nä men vi hade supermysigt och pratade på om precis allt och försökte lösa varandra världsproblem.

Under fredagen var det begravning som gällde. Usch jag tål verkligen inte sånt. Kan liksom inte hålla alla tankar om liv o död tillbaka. Alltså jag tänker hur sjuka saker som hellst och sen sitter jag där och lipar som aldrig förr. Borde verkligen skaffa mig en vattenfast mascara. Tycker mest egentligen att de är jobbiga men tydligen behövs det.

Robin kom hem under kvällen och vi redde ut lite världsproblem och sen har hela helgen bara bestått av mys och spirande kärlek haha. Jag önskar verkligen att det var helg på vardagarna också!!

Opsi nu blev det endel text men nu har vi iallfall catchat upp. Ska leta fram ett par shorts och nån schysst tröjja och dra iväg och köra igång träningen med simmarna. Ser faktist fram emot att träffa dom igen. Brukar ha så kul på träningarna ju!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0