I will never walk alone

Godkväll kära vänner! Jag sitter just nu och avnjuter några söta små granatäppelkärnor medans Rostropovich spelar olika symfonier från Bach för mig. Min musiksmak är ju underbar. Detta är ju ett av världens underverk!

Aja, skitsamma! Jag ska väl berätta om min dag eller nått. Drog ju ut rätt tidigt imorse som läste i förra inlägget.
Pappa har ju börjat ta initiativ till det här med att övningsköra så nu är det han som ringer mig och frågar om vi ska dra ut en sväng :D

Visst var det ju lite väl tidigt men jag tänker då inte säga nej för det! Jag vill ha körkortet såfort jag fyller år. Så det så!

Vi körde en himla lång sväng, och jag prövade på ganska höga hastigheter. Kändes ljuvligt att ha kontrollen att kunna ta sig fram helt själv, och köra i stort sett var jag vill! Medger att jag längtar tills jag får kortet i handen och kan ta mig var än jag känner för att ta mig!

Aja, pappa bjöd på kinamat till lunch då han själv var sugen på pizza. Åh vad jag älskar min pappa!!
Min kära badhusstalker var också på Kina. Härligt.. Nä men det är en kille som brukar dyka upp på onsdagsträningarna och vill att jag ska lära honom rätt teknik för att han ska vinna över sina kompisar. Eller så sätter han sig bara och är allmänt trevlig.
Det läskiga är dock att han vet var jag bor (har tydligen sett mig flera gånger) och han bor tydligen "nästan granne" med mig. Jag har dock aldrig sett honom utanför badhuset förutom idag liksom :O

Aja, nu skippar vi resten av dagen tycker jag och går vidare mot kvällen som jag spenderade med fina Victoria.
Snackade bl,a invandrarpolitik och massa andra smartheter.
"Jag har ingenting emot invandrare, jag tycker bara inte att dom ska få vara här!" Haha så skön ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0