Lord if you see me please come my way

Hejsan allihopa, gissa vem som ligger hemma och mår skitjävladåligt? Jo JAG!

Bestämde mig redan igårkväll för att stanna hemma från skolan idag. Good call! Steg ändå upp just innan 8 för att springa ner med tvätt i tvättstugan. Hade inte bokat någon tid men visste att det skulle finnas en på morgonen och thank god it did. Annars hade vi ingen tid förrän på lördagkväll och alla rena kläder började liksom ta slut.

Medans jag var nere i tvättstugan så var dom och bytte ut fläkten oså här i lägenheten. Så nu har vi en ny och fräsch fläkt. Skönt!

Sen när de sista två tvättmaskinerna var klara kom jag inte ens in i tvättstugan. Det gick liksom inte att få upp dörren. Kan min dag bli värre än såhär? Fick ringa Kalixbo och be dom lösa problemet, och efter drygt 30 min av tjorv skickade dom äntligen hit vaktmästaren. Då hade jag bara minutrar kvar av tvättiden så har fått hänga upp det mesta lite överallt här i lägenheten.

Så efter det sitter jag nu i soffan och glor på Gordon Ramsay's the F-word och mumsar yoghurt.

Slänger in lite fula bilder från veckan bara för att.



P.S. Älskling vet du vad som skulle göra mig till världens lyckligaste?
Det skulle vara om du kom hem med hallonsorbet till mig ikväll ♥
Jag är ju trots allt sjuk och min hals skulle kunna döda för just precis hallonsorbet..?


Kommentarer
Lina S

Söta ni är :)

2011-09-02 13:26:13
URL: http://linastrandh.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0