Hanging by a moment here with you

Förflyttade mig hemmåt efter min delikata middag. Det där med mättnadskänsla sket sig dock. Tro mig, man blir INTE mätt på morötter!

Hur som haver så gick jag och pappa ut på en promenad med Sigge längs strandpromenaden. Tycker att det är så himla härligt att jag alltid kan falla tillbaks på familjen när annat skiter sig. Nog för att jag har varit lite less på att vara här senaste tiden, men ibland är det faktist riktigt givande.

Pappa tyckte att jag var fin i håret idag. Det är inte ofta man får höra det av honom haha :D
Dock tvingar Thomas mig att lyssna på Motörhead eller ingenting alls eftersom att jag har en Motörhead-tröja på mig. Det gör inte mig nånting. Jag kommer ändå att sakna honom när han åker tillbaks till Umeå.

Nu har jag skrivit på detta inlägget i över en timme.. Har gjort lite annat samtidigt. Kollat gamla foton och gamla minnen. Hittat ny gammal musik som passar perfekt in på hur jag känner just nu.
Tror förresten att jag ska ta och beställa hem lite blåa linser. Jag passade ju så bra i det! ;)

Ahapp såhär ser jag ut ikväll!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0