I mellanmjölkens land.


Glömde posta detta igårkväll!! Ber om ursäkt för det!



Hann inte blogga ordentligt imorse. Vad jag inte hunnit berätta för er var att Thomas ringde o väckte mig imorse runt halv nio. Bara minutrar efter det stod han utanför lägenheten med bilen, så jag plockade ihop kattkräken som Robin klistrat fast sig vid (Jag är utbytt!) och sprang ut.

Åkte då hem med Thomas. Hugge fick leka med kattorna och jag fick underbart smarriga blueberrypancakes till frukost. Fin deal om man säger så!

Sen drog vi iväg till bagarstugan i ryssbält och där har vi allihopa varit och bakat klådda i 8 timmar varav en timme gick till städning. Ah då vet ni vad jag har hittat på idag.

Nä men det var ju inte tråkigt. Jag hade jättetrevligt, men som ni läste i mitt förra inlägg så fanns det faktorer som dämpade mitt humör. Och tro mig, det är inte bättre nu heller. Så minsta lilla shit kommer få mig att rasa mot den bottenlösa bottnen.

Åkte hur som haver hem med Lars. Tack gud för att du sände honom som en räddande ängel till bagarstugan. Annars hade jag varit tvungen att åka med mamma, pappa o Hugge till stugan och det vill jag då inte!

Aja, fick komma hem o duscha. Fyfaaan va härligt! Nu sitter jag instängd i sovrummet och underhåller mig själv på bästa sätt under täcket. Tolkat hur ni vill ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0