Visa mig den spegelbild som kan vara jag

Missade att blogga igår. BIG misstake. Nä men hujja, jag orkade helt enkelt inte ta fram datorn igår.

Drog iväg med mamma o pappa och hälsade på farmor i Nyborg. Självfallet så körde ju jag och ooh herre vad förvirrande det var att ha både mamma o pappa i bilen. Men jag klarade mig och lyckades till och med parkera mellan två bilar för första gången. Superenkelt osv jag vet, men det var ju första gången så lyckan var enorm. Och nog var jag ännu lyckligare när jag backade ur planteringen helt själv också! :D

Iaf så tog jag lite coola bilder på farmor som jag tänkte lägga upp senare för just nu sitter jag hos mamma o pappa och har inte med mig mobilsladden.

Sen drog vi vidare till stugan. Där gick jag ut och satte mig på stenarna bland åkerbärsbuskarna. Om ni bara anade hur mysigt det är att sitta där ute, lyssna på havet och gotta i sig åkerbär.

Tror det var igår eller så var det i förrgår som jag fick äran att köra en såndär stor jäkla hantverkarbil. Eller hantverkarbil kanske det inte heter. Men ni vet en sån där som är full med kablar och verktyg. Aja skitsamma.

Charlie la märke till övningskörningsskylten och tyckte att jag skulle prova köra hans arbetsbil. Det var ju helt klart samma koncept att köra fast helt annorlunda ändå. Skitkul var det hur som hellst!

Idag har jag och Robin haft hemmadag. Bara legat hemma, glott film och myst. Det behövdes verkligen kan jag säga. Känns som att vi inte har fått en såndär lång mysdag/kväll på länge.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0