You hold me in your arms, you wont let me fall

Howdi allihopa! Denna morgon har jag varit helt teknikfri. Inte ens tvn har varit igång.
Okejrå, jag pillade lite på mobilen när jag fotade och filmade katterna som gjorde knasiga saker. Men utom det har jag bara känt lugnet!

Har suttit större delen av morgonen i gräset vid grillkåtan på strangpromenaden här i näsbyn och läst min bok. Det märks verkligen att et inte är sommar längre!

Jag hade som tur var med mig en mysig Abercrombie & Fitch kofta som jag fått låna av Thomas. Eller han ville inte ha den längre så jag har väl tagit över den helt enkelt. Tycker det är supermysigt att krypa in i jättestora varma tröjjor.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0