Fixat färdigt håret!!

Haha det tog lite längre tid än väntat att fixa håret. Hade planerat att lyckas ta mig ut för åtminstone en timme sen men nähe inte det!

Iaf så störde jag mig på att håret har blekts så mycket under sommaren och sedan jag sist färgade det mörkt, så jag har haft världens fulaste utväxt.. INTE OKEJ!!
Så jag tog på mig projektet att färga om det själv innan jag dra ut. Blev skitbra!! Nu ser det ut som innan igen. Pffjooh härligt! ;D


Man ser inte så himla mycket utväxt på denna bilden
men ni har väl iaf lagt märke till att det har blekts en hel del?




Nu känner jag mig fräsch och redo för världen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0