....

Efter våran mysiga sista natt i linköping hade vi fortfarande en dag kvar innan tåget som skulle föra oss vidare mot Borås avgick.
Vi köpte med oss lite färdkost från thaiaffären på stan. Jag fick med mig räkchips och självklart Pockys! Var dessutom tvungen att testa "hot chili squid crisps". De var dock ruskigt äckliga haha x)

Vi hade dessutom fått höra att man inte kan lämna linköping utan att ha ätit glass från Bosses glassbar så det var liksom ett måste.
Och oj vad jag hade ångrat mig om jag inte hade smakat deras glass. Glassen är liksom hemmagjord för dom gör den efter egna recept på plats. Såå himla mumsigt! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0