A regular day in a regular life

Har gosat med kissekatterna hela morgonen. Juste! Har ju glömt att berätta för er vad dom små liven heter. Aja, Daquiri heter bruden och killen fick heta Diesel.

Vaknade iaf supertidigt idag, typ efter 8 nån gång. Så jag förflyttade mig till soffan där jag somnade om med Daquiri spinnandes typ i halsgropen och Diesel hade hittat sin plats på mina ben.

Vaknade till liv till slut, duschade och drog i mig lite nudlar oså tills pappa kom och hämtade upp mig.
Trots att det är sent påbörjat så har jag ju äntligen börjat övningsköra!

På tal om det så drömde jag att körde bil inatt. Det var typ så att vi (vet inte vilka vi är men jag körde!) blev jagade och stundoms jagade någon :O Iaf så vad jag vill komma fram till är att jag växlade och körde som en gud.

Tror att det hjälpte mig idag, för jag körde då himla problemfritt om jag får påstå det själv! ;D
Pappa däremot pratade hela tiden på om att han inte har nerver för "sånt här" osv... Men han driver ju bara för jag tycker att jag är en naturbegåvning ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0