Life in different levels

Usch, vaknade superdupertidigt idag. Klockan var väl kanske just innan sju då jag hopplöst försökte somna om. Förflyttade mig då till vardagsrummet och lade mig i soffan, då tv alltid lyckas få mig att somna. Däremot funkade det inte riktigt att ligga där så jag flyttade tillbaks till sängen igen.

Kom på att jag faktist håller på att läsa en bok, så tog upp den för att klura ut mysteriet kring den biträdande juristen Victorias privatliv och hur/varför hon hade avlidit i köket på advokatbyrån Adelsohn & Strand där hon jobbade.

Dock han jag inte läsa länge innan jag hör en krasch i köket. Daquiri hade vält en kastrull som jag o Robin hade kokat Bullens i igårkväll. Så det låg korvvatten eller vad man nu ska kalla det på golvet där Diesel satt och slickade i sig. Även Daquiri var täckt med korvvatten så hon fick sig en härlig dusch.

För er som aldrig sett en blöt kattunge så kan jag säga att dom ser lite ut som Smeagol! Inte alls lika söta längre!

Kan slänga in nån bild på dom lite senare. Men nu ska här fixas med håret! Har ju inget smink (har ingen aning om var det har tagit vägen) så får se till så att blickarna dras bort från ansiktet och mot något annat istället.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0