Will you catch me ore break my fall

Ojskipojski nu har jag glömt att blogga igen!

Jag kan ju plocka upp tråden där jag slutade sist och meddela er att jag fick bada och ligga på stranden ;D
Dock inga bilder då jag hade lämnat mobilen i bilen. Kändes skönt att vara utan den faktist.
Åkte sen hem till mamma o pappa och fick veta att min svenska morfar låg och väntade på att få komma upp till pärleporten. Det var ju som en ganska tragisk nyhet. Sist jag träffade honom hade han fått en stroke och låg på sjukhuset men var trots det pigg och glad när jag kom dit..

Jaja, dagen gick en liten stund osv. Blev som ganska rastlös oså så jag o Sanna bestämde oss för att dra ut på en prommenad genom kalix. Blabla.

Igår var jag uppe tidigt igen. For in till stan och köpte nytt smink. Bara de allra nödvändigaste basgrejjerna, för att hålla sig på den ekonomiska sidan. Och sedan hem till mamma o pappa för lunch och svammel.
Drog mig mot lägenheten sen för att hinna duscha oså innan vi drog iväg mot Kallax skärgård för en liten härlig släkträff.
Har inte tagit några bilder från Kallax. Var väl lite för lat för det, vad vet jag. Men jag hade i alla fall himla trevligt. Tror att Robin som träffade alla för första gången också hade kul. Det går ju inte att vara i närheten av de människorna utan att skratta.

Robin fick stiga upp tidigt idag för att barnvakta sin brorson. Jag däremot är så egoistisk att jag tydligt hade bestämt mig för att jag ska sova tills jag själv känner för att vakna. Det är ju trots allt inte min brorson och det är inte jag som har gått med på att sitta barnvakt. Visst är jag elak!? Nä men jag fick iaf sova tills jag vaknade och mojjsade lite med Rasmus (ungen) såg Thundercats med Robin (andra ungen), diskade, fixade, sa hejdå, lunchade på stan och nu sitter jag hemma hos mamma o pappa (igen) och lyssnar på när Thomas har högläsning ur nåtgot historie magasin.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0