Sol, vind och vatten!

Åh jag måste bara få skryta om hur länge och skönt jag har sovit denna morgon!
Vaknade för bara en timme sen. Och nu är det dags att dra på sig bikinin och vänta på att bli bortrövad mot oanade höjder. Fast jag nöjjer mig med ett stopp på Snurran och sen vidare mot någon strand av något slag!

Jag ska banne mig bada idag! ;D

Daquiri och Diesel kom just och ockuperade min dator! Jävla egotrippade små djur som ska allt för sig själva. Men jag kan ju inte förneka att dom är grymt sockersöta =)


Ligga på dataskärmen känns som en underbart bra idé..


..Nähe inte det.. Då biter vi på den istället..


..Nä förresten.. Vi sätter oss på tangentbordet och spanar in mattes fina halsband..
Sen hoppar vi på henne och tuggar lite på halsbandet för att se om det är något att ha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0