Men jag är kvar..

pfjooh  nu  har  Casanova  slutat  för  dagen.  Jag  frågade  om  vi  skulle  byta  så  att  han  får    jobba  till  15  istället  men  det  gick  han  inte  med.  Blev  lite  sur  och  ställde  honom  mot  väggen  genom  att  konstatera  att  hans  ena  socke  var  ut  o  in.  Gissa  om  han  blev  speechless.  ;) Jaja  jag  får  väl  vänta  till  15  då.  MEn  jag  har  bikinin  i  handväskan  så  såfort  jag  är  fri  drar  jag  och  tar  vara  på  dagens  solstrålar  tillsammans  med  en  störtskön  människa  eller  fler  ;D

Kommentarer
Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-19 23:17:59
URL: http://smsalåna.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0