Mobilbloggar

Mobilbloggarg..  har  ju  inte  bloggat  mycket  alls  på  senaste  tiden.  men  nu  jävlar!!  Okej,  ska  jag  vara  ärlig  bloggar  jag  bara  nu  för  att  jag  sitter  ensam  på  lunch..k  Jag  jobbar  ju  för  stunden  på  ett  äldreboende.  Skitkul  äre  ju!  Visst  finns  det  små  stunder  då  man  bara  vill  lägga  sig  och  däö  av  tristessmen  för  det  mesta  har  jag  supertrevligt.  Dessutom  jobbar  jag  med  Per  som  jag  inte  har  träffat  på  ett  helt  år  om  inte  mer:! :o  Jag  hade  verkligen  inte  förväntat  mig  att  hitta  han  där  men  världen  är  ju  tydligen  väldigt  liten  :p  Thomas  kom  dessutom  hem  igår  så  efter  att  jag  hade  slutat  gjorde  jag  lit  småärrenden  sen  hem.  Jag  o  Lars  satte  oss  ute  på  trappen  och  väntade  tills  han  skulle  komma.  Haha  vad  töntiga  vi  är!  PÅ  söndag  kmr  HUgo  o  härjar  så  det  ser  jag  också  fram  emot.  Åh  vad  jag  älskar  dessa  sommartider!  Det  är  ju  nu  allt  folk  kommer  fram  :D  Aja,  nu  ska  jag  springa  iväg  till  rehab  en  stund  innan  lunchen  är  slut

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0