So done with wishing

Oj vilken kväll! Just nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska proppa i mig massa choklad.. Eller kanske bara lite.. Eller kanske ingenting alls..

Känner inget sug alls så tror jag skippar det ändå!

Funderar på att stanna här jag är. Det är ändå inte en själ här förrän imorgon så jag får ju sitta tyst o stirra i taket helt för mig själv haha x) Jag är ju så satans patetisk och omoralisk!!

Kanske ska proppa i mig lite choklad ändå när jag tänker efter..? Hmm.. Nä!

Wihoo stolt ägare av 1130kcal plus mer då jag inte hittar kcal på Lindten. Usch va äckligt!



Titta vilken fin liten tavla jag har ovanför sängen i mitt rum hos mamma o pappa!
Frågan är ju vars tusan min familj håller hus när jag inte vill något hällre än att höra pappas dåliga skämt, mammas visdomsord och Thomas intellektuella svar på allt..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0