En slant mindre men lyckan är stor!

Innan ni spanar in bilderna så måste jag bara säga att de inte ger verkligheten rättvisa!
Jag är tokkär i allt jag fick med mig hem från Luleå i söndags och allting ser så himla mycket bättre ut när man inte kollar genom en kameralins.


Längklänning från Kappahl. Brukar aldrig gå in på Kappahl annars men denna gången gjorde jag det och det är jag otroligt lycklig över! :D


Superhärlig och söt klänning från Indiska.
Jag ser lite ut som en afrikan i den men ojoj så sockersöt den är!


Köpte 2 bhar och 4 par trosor varav 1 bh och 3 av trosorna var på rea.
Underkläder används självklart flitigt därför är ju inte alla med på bilden ;)


Bara något smått som jag endast köpte för prisets skull.



Ännu en affär som jag normalt sett aldrig går in i nämligen Din Sko! Hade spanat igenom alla hyllor inne på Scorett och konstigt nog inte hittat något som tilltalade mig. Men på Din Sko fann jag detta par som jag föll för endast för dess enkelhet men samtidigt så himla fina ;D


Kommentarer
Robin

En slant mindre ja... Men fina skor köpte jag åt mig själv :)

2011-06-22 09:36:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0