I'm trying hard to be myself.

Jag suger vekligen på att blogga.. Iallafall på senaste tiden.

Nåja. Just nu har jag då inget bättre för mig. Sitter ensam i köket med en shaker. Eller jag har ju tappat bort shakern men har blandat ihop min drink i en tekopp istället. Det funkar ju lika fint.

Tog med mig en shaker till lunch på jobbet idag också så allt jag har ätit denna dag är två shakers och två koppar kaffe. Däremot har jag bakat en massa på "jobbet" idag så har smakat lite på småkakorna.
Bakade ju så att gamlingarna skulle ha fika till midsommar, men jag o Pär tyckte att vi var värda en kaka eller några stycken var. Time for me to banta nu!

Jag har hursomhellst haft askalaskul idag! Älskar att sitta o svamla med gamlingarna, speciellt Rut! Hon är sådär otroligt glömsk och säger så roliga obetydande saker mitt i allt.

Skulle kunna skriva massor om mina senaste dagar, men det skulle nog bli alldeles för mycket.
Men kan iaf fylla i att det var kulturnatt här i stan i fredags. Hade jag inte haft fina Victoria vid min sida hela kvällen hade jag troligen hängt mig själv eller nått i den stilen haha. Jag släppte taget men ville hålla kvar.

I söndags drog vi iväg på en shoppingtur i Luleå. Fick med mig lite fina saker hem. Ska försöka fota det så att ni också får se. Jag är då himla nöjd med vad jag fick med mig hem!

Detta är den senaste av dom få bilder jag har tagit på länge.
Det var hos Vicki i fredagskväll just innan vi skyndade oss ner på stan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0