Inga bilder..

..Då jag har haft mobilen i bilen hela midsommar! Men kan iaf berätta för er att vi stannade i kalix hela dagen oså.
Chrisse lagade mat åt mig o Robin innan vi drog iväg till Seskarö.

Vi var fyra stycken som hade kul där ute i skärgården, badade bastu i flera timmar, drack öl och hoppade i sjön några gånger. Natten kändes oändlig, som att den inte ville ta slut.
Men den tvingades till ett slut ändå vilket kändes ganska tragiskt och tråkigt. Jag hoppas då att allt är bra nu för alla som var där ute för det var alla ni som gjorde min kväll!

Nu ska jag skynda mig upp från soffan så jag hinner titta mig i spegeln innan jag o Robin drar iväg till Chrisse för lite hemmagjord sushi! :D

Kommentarer
CAROFLINA.SE ♥ MODE ♥ FOTO ♥ LYX

Åååh, saknar bilder ;P

2011-06-26 20:40:56
URL: http://caroflina.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0