Bäst att ni läser för bilderna är nakna!


Med tanke på hur jag ser ut just nu är det fan lika bra att alla andra kan dra iväg till stranden o sola och bada medans jag jobbar o räknar minutrar.

Grejjen är den att jag aldrig någonsin har haft bond- / t-shirt- / linne-bränna. Jag tycker att
t det är gräsligt fult!
Nu är det dock så att jag har världens jäkla linnebränna! Det baseras på att jag har så sjukt lite att göra där jag sommarjobbar att jag under mina timmar spenderar 99% ute på altanen.

Usch.. Nu önskar jag att jag hade körkort så att jag kunde köra iväg precis var som helst när jag är ledig. Typ hitta en öde strand nånstans där jag kan ligga helt själv och försöka jämna ut brännan till en bikinibränna istället.

Nåja.. Jag får ju inte gnälla MEN jag gör det i tystnad!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0