Sommar!

Hade en superskön, varm o go dag igår. Jag njöt av varenda sekund! For förbi lyktan påväg hem till mamma o pappa och fixade med mig sallad åt mig o mamma. Så satt vi ute o åt i solen. Kändes superfräscht!
Satt sen på verandan och var lite smått uttråkad så tog fram mobilen och laddade ner en massa roliga spel. Har blivit totalhooked på ett Avatarspel. Det är alltså baserat på filmen Avatar. Känner mig supertöntig men jag kan inte sluta spela det! :o

Men tillslut slet jag mig från avatarerna och tog med mig Sigvard för att följa med pappa o hämta ett släp hos en av hans vänner.
Dom har nyss skaffat en supersöt liten valp. Så himla urgullig liten hårboll så jag tror jag dör!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0