Kärlek vid första ögonkastet!

Jag kunde verkligen inte låta bli att klicka mig in på Scorett nyss. Åh jag tror jag dör så fina skor jag hittade!

Alla nedanstående skor är från favoritmärket Tiamo förutom de blommiga sandaletterna som kommer från märket Sthlm Dg. Visst är de fina allihopa!! Mest av allt älskar jag de svarta stövletterna, men det kan ju dock bli lite för varmt för att vandra omkring i dom i sommar. Men däremot funkar de nog alldeles utmärkt för svala festkvällar.

Då är ju frågan den. Är det värt att lägga 700:- av studiebidraget på någon av dessa underbara skapelser? Snälla säg att det är det!!!

GAAH denna åtrå tar livet av mig!

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0