Can you feel us growing stronger?

Har ju inte berättat för er som följer min blogg att det var "fullt ös medvetslös!" i fredags!

Hade ju varit i happis under dagen och fifflat med superfina Victoria. Fick med mig en underbar parfym från KICKS, Escadas nya sommardoft Taj Sunset. Jag älskar den verkligen för den luktar otroligt fruktigt och fräscht! ;)

Väl hemma blev det fix direkt! Valeria hade ju födelsedagsfest med badtunna på kvällen! Vi badade, drack och hade grymt kul! Iallafall jag hihi ;) Det känns som att det var länge sen jag hade kul då det har varit alkohol inblandat men i fredags kändes allt askalas! Kan ha varit för att Robin fanns där vid min sida och jag kände mig så himla lyckligt lottad ♥
Fast han var ju dock tvungen att fara iväg ett tag med sin lillebror på nå disco-grejjs så jag fick klara mig på egen hand. Men jag fixade det tills han kom tillbaka!

Juste det var ju 1:a maj igår! Jag var faktist uppe i tid och drog iväg på en lunch på stan med Vicki och Anna. Sedan tog jag o Vicki en runda på gallerian oså. Jag passade på att köpa en födelsedagspresent till Robin som jag vet att han vill ha och behöver. Hihi jag älskar iaf det han kommer få så det kommer nog bli skitbra!
Fast det är länge kvar så ännu ligger den gömd och väntar, hihi ;)

Älskar den här bilden! Du är mitt allt sötnöt ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0