Du ser på mig älskling och undrar var jag var igår.

Alltså jag måste medge att jag hade en otroligt underbart härlig tisdag! "The sun made love to me!"

BF1 bjöd mig o Vicki på fika bara för att vi är snygga hihi ;) Efter det drog jag o Valeria hem till mig och fixade. Satte mig i fönsterkarmen med datorn och solade. Min söta broder var rastlös så han ringde ju mig och vi babblade på i en evighet.

Det känns faktist som att jag har kommit mina bröder närmare sen vi alla nu bor i olika städer. Är inte det lite konstigt? Men jag klagar då inte för nu känns det som att vi finns till för varandra mer än när vi alla bodde i samma hus.

Aja, tillbaks till min tisdag då!
Jag, Vicki och Valle drog till snurran och köpte på oss lite gosaker för att sedan förflytta oss med filtar o grejjer till "vårat" tak. Det var så grymt jäkla skönt att ligga där i solen och skratta och prata på med så otroligt störda människor!
Efter att vi legat där ett tag så kom ju Jorre och Anton och överraskade oss med fika. Tyckte att det var skitgulligt gjort!

Tillslut började klockan närma sig "Nu kommer Robin hem!!!". Så drog hem och väntade.
Och tillslut kom han ju!! Nu slipper jag sova ensam ett bra tag till! Hihi lycklig chey! ;D ♥♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0