Jag har stirrat mig blind i en spegel.

Ni får ursäkta mig för gårdagens dåliga humör. Det är inte ofta jag låter mitt dåliga humör ta över bloggen men igår var jag riktigt förbannad! Däremot blev jag lite lugnare av träningen. Dessutom var katten som jag och Robin lånade lite för nån vecka sedan utanför porten när jag kom hem och hälsade mig välkommen. Jag har bestämt mig för att inofficielt, provokativt döpa den till Tinkerbell ;D

Hade en småtjurig kväll igår men idag känns det bra igen. Allt är ju inte på topp.
Men ska fara iväg o hämta lille Sigvard samt baka kladdmuffins så att båda delarna kan få mig på toppenbra humör! :D
Såhär ser jag ut idag för er som undrar :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0