När det kommer fram...

Usch vilka jävla bitterfittor det bor i detta landet! Varför har alla så oerhört lite att göra att man går och backstabbar andra? Vad ser folk för nytta i det egentligen? Det har jag aldrig riktigt fattat.
Det finns en anledning till att jag håller mina ord och inte går bakom ryggen på folk. För att jag vet hur det känns att bli backstabbad och sviken.

Kom igen nurå! Alla vet vi hur det känns för alla i detta landet har säkert blivit backstabbade. Jag tar inte åt mig det gör jag verkligen inte.
Men när folk som inte ens känner mig öppnar käften så blir jag så satans förbannad så det är sjukt!
Och när vuxna människor som ska framstå som förebilder beter sig som små fjortisar avlider jag av ilska!

Nä nu drar jag o tränar och rensar tankarna! Jag vill verkligen inte påverkas av vad andra tycker och tror om mig, men jag vill heller inte framstå som något jag inte är!
Jag är världens ofarligaste människa. Jag ger inte igen på något sätt. Men tro inte att jag inte vågar ställa er mot väggen om det så behövs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0