Look at my face!! GAAH

Härlig dag idag må jag då säga! Har bara varit på en föreläsning imorse sen tog min skoldag slut! :D
Drog till skolan och åt lite mat med flickorna innan jag o Valeria gick vidare till sjukan för att invänta bussen.

Vi var så himla söta o snälla o hjälpde till att öppna dörrarna åt gamla människor. När bussen tillslut kom så stod en söt gubbe bakom mig, knackade mig på axeln och sa "Gumman, jag måste få säga att du har en fin häck!"
Hahaha tyckte det var skitkul eftersom att jag o Robin såg en film igår med Owen Wilsson som handlar om äldre "gubbar" som spanar in unga tjejers rumpor. x)

Hihi, nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag. Som avslutning på detta inlägg så måste jag bara få berätta för er hur otroligt mycket jag älskar min pojkvän!
Jag känner mig så himla kär o glad ♥


Var ute o gungade på gården igår och mojsade med Valeria


Från föreläsningen idag som praktist taget handlade om mänskliga rättighter och hur olika men ändå lika människor är oavsett om man är syskon eller kommer från helt olika länder.


Barnslig som jag är så hade jag lekt med köttbullarna på lunchen idag x)


En mystisk Valeria bakom rutan


Var bara tvungen att ta en bild. Har uppsatt hår så ser flintis och äcklig ut men skitsamma vettja!


Hihi vi fick skjuts från Snurran för att det regnade av denna snälla kille :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0