Friday bloody friday

Käkade lunch med Anna och Vicki på Kina idag. MUMS! Sen blev det lite smått vandrande på stan innan vi begav oss hemmåt. Anna följde med mig och har nu fixat mitt hår. Skitfint är det ju! ;D

Robin fyller ju år idag. Han fick sin present redan igår fast efter 12-slaget så det var ju idag ändå.. eh? Haha ;P
Well känns lite som att jag också fyller år då jag får hem Björn Borg, Frank Dandy och Resteröds från en beställning Robin gjorde på Zoovillage. Tack älskling!! Grattis älskling!! Puss älskling!!


Vicki tror att hon är cool, men vi vet ju att motsatsen är bevisad ;)


Samma på denna bild.. ;D




Skogstripp! GAAAH!


Kolla vilken himmel! Tyckte det var skitsnyggt, fast dock började det ju regna en stunde efteråt som ni förstår. dah!


Jag idag på Coop-toaletten där jag bajsade lite grand ;)


Som sagt så fixade Anna mitt hår. Visst blir det fint! ;D

Kommentarer
victoria

Jag förstår att ni är avundsjuka och får stå i skuggan medan jag gläner på gatorna där jag kommer ridandes på min hojj!

2011-05-20 17:13:35
URL: http://victoriajarl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0