För var dag som går

Åh så glad jag blev imorse när Robin ringde strax efter att han farit bara för att säga att han älskar mig!
Usch, jag hatar nästan vardagar. Jag känner mig fortfarande sprudlande nykär och längtar efter att han ska komma hem o krama om mig varje dag ♥ Fy så töntig jag är!

Iaf så drog jag till skolan för matte nationellan som gick svinigt fort. Blev faktist lite förvånad över det.
Fille blev klar kort efter mig så han tog gitarren oså gick vi och satte oss på en bänk utanför Svets. Kändes så himla skönt att sitta där ute, slappna av o bara vara.

Drog hem efter att vi suttit där ett tag. Orkade inte gå på nån lektion då jag kände att mitt huvud höll på att sprängas. Och sen jag kom hem har jag legat och snarkat i soffan med öppna fönster för att släppa in fräsch o go luft.
Känns lite bättre nu men hade inte suttit helt fel med en panodil eller nått vitt pulver av något slag.


Baguette o Trocca med Vicki mellan språknationella-varven i tisdags.


Mat! Märks att min mage har vant sig vid att vara utan sånt här. Jag var döhungrig och serverade mig själv vad jag trodde skulle mätta min mage ordentligt. Och det gjorde det också förutom att jag bara fick i mig salladen och hälften av resten. Hmm börjar fundera på om det är bra eller dåligt? :o


Gårdagesn outfit. Ny jeansshorta från den där nerlagda affären som vi reashoppade påi förra veckan.
Dock hade dom ju absolut ingenting i min storlek så fick gott plocka med mig kläder i strl S. Men det funkar iaf :)


One more! Snart slipper ni se mig i denna hårfärgen för då går jag tillbaks till trygga kakao/mahogny igen!
Känns helt ärligt lite smådeppigt men ska bli skönt att komma tillbaks till det som jag vet alltid funkar :)


Jag o Vicki hade pluggstuga här i köket igår. Nog för att jag höll på med en hel del annat men det pratar vi inte om ;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0