First the monkey and then my hat!

Matilda kom upp till kalix idag så imorse spenderade jag tid med henne och Vicki. Rastlösa, störda brudar är vi så det hände ju inte så himla mycket. Men det är alltid oerhört roligt att vara med dom två :D

Kom hem till Robin sen och då lagades det go mat. Eller HAN lagade go mat. Det är nog mer han som är kocken i detta förhållandet. Inte för att jag är dålig men han tar initiativen vad gäller matlagningen så jag sätter mig helt enkelt ner och njuter av att slippa. hehe ;P

Iallafall så visste vi inte vad vi skulle göra av våran lördagkväll men tillslut kom vi på den briljanta idén att dra iväg o se Hangover 2 på bio då vi inte gjort det ännu.
Kan säga att jag rekommenderar er alla som inte heller har hunnit se den att göra det! Den var ju vansinnigt rolig!


Gårdagens middag hemma hos mamma o pappa. Sallad med schwarzwalderskinka!


Robins snopp för alla er som är lite nyfikna på den ;)


Robin ligger o spelar "Joels" (jewels)


Hej hopp för farbror Frej hos Vicki med Matilda :)


Knöt fast en ballong i Robins jeans utan att han märkte det.
Dålig humor som jag har så tyckte jag detta var askalas!



Thaikyckling, squares, sallad och vitlöksbaguette. Oerhört namnam!


Hittade detta på Snurran idag! Visste inte ens att det fanns sånt! :O
Men åh så jag njuter av min Hello Kitty dricka :D



Färgade ju håret igår och här har ni en smygbild Robin tog när det var klart oså.
Nu vandrar jag alltså omkring i kastanjebrunt hår och det känns superfräscht!



Detta kanske är en lite bättre bild. Vet inte varför jag stoppade dit handen sådär men det är håret ni ska titta på :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0