Tråkig-har-inget-annat-att-göra-lista!

1. Är du homo, bi eller streight? Straight!
2. Hur många flickvänner/pojkvänner har du haft? Hmm?
3. Vad gör du för att visa din partner att du älskar honom/henne? Allt från att säga att jag älskar honom till att bara finnas till för honom
4. Är kärlek och relationer viktigt för dig? Det är väl klart att kärlek är viktigt! Vem kan leva utan det liksom? Och kärlek i en relation är väl ännu viktigare om man har en dvs!
5. Skäms du eller är du stolt över din sexuella läggning? Kan man verkligen säga stolt? Jag hade varit stolt om jag hade varit bi eller homo också! Jag ser då inget fel i det
6. Hur ser du på sex? Som det ser ut nu så ser jag det som någonting jag bara delar med den personen som jag älskar! Och att ha det så är ju mycket bättre än allt annat!
7. Är du dominant i ett förhållande? Hahah njaa. Klart att jag kan vara envis om det är nånting jag verkligen vill men inte tycker jag att jag är dominant.
8. Hur ska en bra och mysig kyss gå till? När det går saktare och mjukare och inte allt för slaffsigt!
9. Ältar du dåliga minnen ofta? Asså jag försöker ju glömma så gott det går! Men det är ju klart att vissa ord och handlingar kan påminna och då snurrar tankarna tillbaks utan att jag kan hindra det.
10. Har du varit med om något riktigt hemskt (trauma)? Errgh!
11. När du är nere, lyssnar du sorglig musik då? Man gör ju det utan att tänka efter, men sen kan jag bli less och drar igång nånting glatt för attt komma på bättre tankar.
12. Lider du av någon psykisk sjukdom? Vilken? Absolut inte!
13. Vilken outfit kör du på till fest? Det som funkar för att dra till uppmärksamhet ;)
14. Vilken outfit kör du på till vardags? Det beror på hur jag känner när jag vaknar.
15. Kan du gå i klackskor? Hallå!!! Det är ju mig vi pratar om.. Puckon!
16. Kan du sjunga så det låter bra? Näedå hihi
17. Har du mossa på låren? Äckelfråga! NEJ!
18. Har du varit otrogen någon gång? om ja, varför? Aldrig nånsin.
19. Tänker du ofta "elaka" tankar om andra? Alltid
20. Bor det en liten fjortis inne i dig? Permanent inneboende ;)
21. Tycker du att du själv är snygg? Ibland.
22. Nämn en person som du tycker är fulare än dig! Grudge!
23. Är du störd? NÄÄ! Dumfråga
24. Vad tycker du om invandrare? Beror på om dom är illegala liksom. Annars har jag inga åsikter sålänge ingen är ivägen för mig och mitt liv!
25. Har du provat att steka glass nån gång? jo hihi
26. Blir du pinsam på fyllan? om ja, berätta vad du gör! Jo det blir jag nog helt klart men det tänker jag dock inte erkänna!
27. I vilken ordning torkar du dig efter att du duschat? bålen, neråt och upp. Vad det nu spelar förr roll! Pervon!
28. Har du önskat att någon vore död nån gång? Säger inte vem men Ja!
29. Berätta om en dröm som ofta återkommer när du sover? Min fantasi är för bra för att återkomma till gamla drömmar
30. Var denna listan rolig? Nä!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0