There goes my hero. Watch him as he goes!

Idag har jag hunnit med att äta frukost OCH sminka mig innan skolan. Vanligtvis måste jag prioritera bort det ena av dom och det brukar alltid bli frukosten eftersom att jag vill se okej ut när jag går utanför dörren.
Men idag hann jag både och!!! Vad stolt jag är över mig själv! ;)

Däremot insåg jag att det snöade ute så jag beslutade mig för att ta bussen till skolan. JAG MISSADE BUSSEN!!
Fick dra på överdragsbyxor och hoppa på cykeln istället och fy tusan så blåsigt och kallt det var.
Hade dessutom endast en värdelös engelskalektion och allt jag lärde mig var att "Tony glömde bajsa imorse" osv..

Nåja, ska tillbaks till skolan på 1-2 timmar för en föreläsning som heter "Rasism, nazism och dess yttersta konsekvenser" Det kommer dessutom tydligen vara en tant där som har suttit i koncentrationsläger som ska berätta om sin tid. Såna föreläsningar brukar ju vara väldigt rörande och superintressanta så jag kan knappt bärga mig tills det börjar!

Det eviga experimentet!

Cacaobrunt på nyår! Kändes fräscht!


Efter en snabb blondering och en mörk satinblond färgning såg mitt hår ut såhär!
Inte satinblont dock men jag trivdes och färgskiftningarna i håret var ju fina!



Sen kom en lång blondering och en satinliknande färg igen och resultatet blev mycket ljusare.
Inte alls vad jag var ute efter. Jag vantrivs i denna färgen!!
Fast på denna bilden ser det ju ändå ok ut...



...Men om man ser det uppsatt så ser man ju hur tokig hela färgningen är! USCH!


Tror nog att jag ska gå tillbaka till cacaobrunt nästa månad då mitt hår har återhämtat sig.
Eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0