Godnatt sov gott, vi ses, farväl

Urk. Känner mig mätt trots att det var länge sedan vi åt middag. Fast jag har ju börjat med detta att jag ska gå UPP i vikt nu. Så får väl vänja mig vid känslan helt enkelt.

Har iallafall legat i soffan med Robin hela kvällen och myst med film och regnsmatter. Men nu mina kära goa läsare ska jag gå och nanna-goggo-spade i sängen ;)

Hoppas att alla vaknar på rätt sida imorgon för då tänker jag vara glad och njuta av att komma hem från en kort skoldag och baka rabarberpaj!
Sådär nu har jag sagt att jag ska baka så om jag inte gör det så har ni tillåtelse att skicka en ajabajja-kommentar till mig ;P

Bjuder på en liten bild på mig o pappa från mors dag.
Haha pappa ser lite purken ut men skit i det, han är världens bästa! :D


Kommentarer
Felicia

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe på bloggen!

Kika in och titta om det blev du ^^

Kram

2011-06-01 01:49:42
URL: http://mongokrigare.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0