Can't you see I've waited long enough?

Vaknade typ runt 13 idag, duschade och drog iväg på träning. So far so good!
Micke tyckte att jag såg bakis ut.. Från och med nu går inte jag utanför dörren utan smink och fixat hår!
Nåja, jag hade kul iaf! Råkades dock starta ett litet bollkrig mitt i träningen men skitsamma! Man måste få ha en massa skoj ibland! ;)

Jag och Micke har dessutom fått nya smeknamn. Nu heter vi tydligen Eder rsp, Popcorn. Hmm vet inte vad jag ska tycka om det menmen :P

Efter träningen blev det Fra med Robin. Var jättehungrig och beställde nog mer än vad jag klarade av att äta. Som vanligt dårå. Känns som att min magsäck har krympt för jag får inte ner lika myclet som förut :o
Det är ju iof väldigt bra så mig gör det ingenting hihi! ;D

Well efter det var min söndag precis som alla söndagar tydligen ska vara. Tråkig och rakt igenom en enda lång väntan.

Inga bilder denna gång men hittar inte sladden till mobilen :/ Ni får vänta till nästa gång ist ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0