Are you there yet?

Äntligen befinner jag mig på mariehem! Hoppade ju av på universitetssjukhuset där Thomas mötte upp mig. Vi gick snabbt in på apoteket och synade hyllorna för att sedan cykla iväg mot mariehems centrum. Handlade lite smått på ica och kollade på knarkare påväg hem.

Nu sitter vi bara och tar det lugnt! Jag mumsar på världens goaste macka med västerbottenssmör och försöker värma mig.

Ikväll blir det teriyaki-lax till middag för att ladda inför en heldag på universitetet imorgon. Livet känns bra!
Saknar dock Robin. Tanken på att jag måste somna utan honom, helt ensam skrämmer mig. Det var så länge sedan jag sov ensam..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0