Fast i julklappsträsket!

Igår när jag skrev att jag hämtat ut ett paket från Nelly så fick jag ännu ett senare under dagen. Det paket innehöll julklappar till familjen samt ännu ett par skor och lite smycken till mig själv.

Har suttit och spanat efter den perfekta julklappen till Robin. Vill inte ge honom något från Nelly.
Spanar efter en viss sak kan man väl säga. Grejjen är den att det finns så otroligt jäkla jättemånga sådana saker att välja mellan. Jag har försökt sortera och sortera men jag kommer liksom aldrig fram till något som är perfekt nog.
Åh vad jag önskar att jag kunde be om eran hjälp men Robin har koll på bloggen så jag får helt enkelt klara mig själv.. Men jag känner på mig att det kommer bli bra iallafall ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0