I know youre watching

Godmorgon allihopa! Jag är faktist inte nyvaken. Har hunnit käka frukost kolla datan, duscha och sminkat mig. Har dock inte fixat håret då jag inte har någon hårtork, men har försökt få det så torrt som möjligt. Orkar inte platta det heller så det få vara all natural!

Igårkväll mös vi bara i soffan framför House och div program samt stoppade i oss lite av den franska chokladkakan och frukt. En väldigt bra kväll enligt mig!

Vi tänkte iaf dra ner på stan på drygt en timme och käka lunch samt se om vi hittar något kul. Sen blir det även middag och bio på stan så yeay me! Alltså en rätt schysst och lugn dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0