Perfect tunes

Oj vad länge bloggen har varit stående utan uppdateringar!
Men jag har liksom känt att det inte finns något att blogga om. Avslutade i och för sig teknikskoleutbildningen i helgen. Så det känns hur skönt som helst att slippa fara till happis igen!

Fick däremot en massa härlig inspiration med mig hem så innan träningen igårkväll hoppade jag i och testade olika gamla och nya teknikövningar. Sedan simmade jag även med barnen och det var ju skitkul!
Körde deessutom olika flytövningar för att få dom att lära känna vattnet bättre och hitta greppen.

Jaja nog om det! Imorgon firar jag och Robin ett år.. Kan ni tänka er det?!
Det hade då absolut inte jag sett framför mig för ett år sedan.
Men vi har lärt känna varandra på djupet, och allt jag kan säga är att jag älskar Robins djup!
Trots att jag kan vara väldigt svårläst så förstår han mig bättre än någon annan!
Åh det är så svårt att sätta ord på mina känslor för honom men de sträcker sig så långt. Ordet kär och förälskad räcker inte ens till. Jag behöver ett ord som beskriver något mycket större än så!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0