Sitting, waiting, wishing

Llämnat skellefteå för ett tag sen wiho då är det alltså inte så länge kvar nu. Okej lite mindre än 2 timmar men det är inget att klaga över va. Jag har ju massor med tid att blogga ju! Dock lite brist på saker att blogga om just nu. Men Robin har slängt upp mumsmums-bilderna så här är dom!

Grejjen är den att jag utsatte barnen för en mumsmums-ätar-tävling utan händer så dom utsatte mig för samma sak, skillnaden däremot är väl den att dom hoppade på mig och tryckte upp mumsmumsen i ansiktet på mig.
Barn är brutala små varelser!!

Fick förresten nyss ett sms av min bror där det stod: 

 "Kliv av vid Norrlands universitetssjukhus och gå sedan till psykiatrin,
där finns personer i vita rockar som väntar på dig. De är snälla och vill dig väl..."



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0