The start, a simple touch

Godmorgon ni härliga varelser. Nä men shit vad trött jag är! Jag verkligen avskyr att stiga upp tidigt på mornarna. Det finns absolut inget värre! Vill ha lov igen och resten av mitt liv. DET om något hade varit skönt!

Aja, har ju inte varit så duktig med bloggandet sen jag kom hem från Umeå, men här nere har ni anledningen ;)
Ni kanske redan vet hur otroligt skönt det är att mysa ner sig i soffan bredvid personen man inte klarar sig utan och se en schysst film.
Eller hur skönt det är att få lägga sig i sängen med hans armar om sig och kunna somna in i världens trygghet.
Så har jag det alltid med Robin och jag tänker aldrig nånsin släppa honom. För vem skulle nånsin få mig att må såhär otroligt jäkla jättebra om inte just han? ♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0